Prosinec 2011

Desatero zdravého hubnutí

22. prosince 2011 v 13:53 | [ *Sarah* ] |  Tipy & Triky
Když to čteš, říkáš si: "To je pořád dokola!" ..ale přitom je to tak jednoduché a zaručeně to funguje!


1.) Zvyšte podíl zeleniny a ovoce ve stravě. Spousta lidí dělá chybu v tom, že se snaží něco omezovat. Zkuste nejdříve nahradit některé jídlo zeleninou nebo ovocem. Budete překvapeni, že Vás to i zasytí a osvěží.

2.) Před každým jídlem jezte vždy syrovou zeleninu nebo ovoce. V naší kuchyni je zažitý systém zeleninový salát či ovoce ano, ale s jídlem nebo po něm. A to je špatně. Pokud se konzumuje syrová zelenina nebo ovoce před jídlem, vytvoří se v žaludku trávicí enzymy na syrovou stravu a takto se stráví i strava vařená. Tělo tímto jaksi přelstíte a máte větší šanci na zhubnutí. Vědci dokonce zjistili, že denně 3-5 porcí zeleniny nebo ovoce denně je nejen skvělý pomocník při hubnutí, ale je vynikající jako prevence kardiovaskulárních a nádorových onemocnění.

3.) Zvyšte příjem vody. Omezte i pití slazených či neslazených minerálek. Pamatujte si, že bublinky jsou Vaším nepřítelem. Denně vypít 2 litry vody denně je nutnost. Při hubnutí zvyšte příjem čisté vody na 3 litry. Jednak si tím zaplníte žaludek, takže nebudete mít pocit hladu a jednak tím výborně prospějete svému organismu.

4.) Omezte smažené pokrmy na minimum. Kromě toho, že přepálené tuky mohou způsobovat rakovinu, jsou i nepřítelem hubnutí.

5.) Začněte okamžitě používat pouze olivový olej. Vyřaďte všechny ostatní oleje i slunečnicové, jsou plné škodlivých volných radikálů a karcinogenů. Tuk je možné dodat tělu i ve formě různých ořechů a semínek.


Dobré ráno!

15. prosince 2011 v 7:03 | [ *Sarah* ] |  Bla bla bla

6.12.2011

6. prosince 2011 v 22:14 | [ *Sarah* ] |  Deníček
Děkuji ti Bože, že k Mikuláši nedostávám tašky plné sladkého, jako můj muž!


Snídaně: 3x kiwi, 2x pomeranč na kostičky, zalito Activia bílým jogurtem
Svačina: Bebe brusinka
Oběd: 1/2 šunkové pizzy (tenké těstíčko, málo sýru)
Svačina: kousek pizzy z oběda
Večeře: nic (ta pizza zasytila)

Tekutiny: hrnek černého čaje, 1l vody = málo!
Pohyb: hodina sexu (taky pohyb, ne?), nějaká ta chůze (no bída!!)
Prohřešky: nějaký 1 bonbon či co

Jinak jsem si koupila půl milionu laků na nehty asi za 200Kč, samozřejmě normální, dobře kryjící jsou asi dva, takže zase zbytečně vyhozené peníze... Už hodinu jsem se s tím hrála a mám i fotku, ale jsem tak unavená, že se mi ani nechce ji sem nahrávat.hmm.gif image by Salisko

Tak dobrou

Papaníčko 1

5. prosince 2011 v 16:31 | [ *Sarah* ] |  Papáníčko
Protože nemůžeš celý život hladovět!
Protože je to zdravé!
Protože je to chutné!
Protože je to přece tak krásné!


Jak správně jíst

5. prosince 2011 v 13:45 | [ *Sarah* ]
Jíš maso zásadně s bramborami? Tohle je nejčastější chyba u lidí v České republice. Zde je tabulka, která ti řekne, jak je to správně: loving.gif image by Salisko

dieta Lenky Kořínkové



Kolik kJ a jak spálíme za hodinu?

5. prosince 2011 v 13:39 | [ *Sarah* ] |  Tipy & Triky
Info tabulka

Thinspo 178

5. prosince 2011 v 13:30 | [ *Sarah* ] |  Thinspiration


Thinspo 177

5. prosince 2011 v 13:20 | [ *Sarah* ] |  Thinspiration


Before & Now

5. prosince 2011 v 13:15 | [ *Sarah* ] |  Thinspiration

4.12.2011

5. prosince 2011 v 9:48 | [ *Sarah* ] |  Deníček
Upadne mi zadek!

Nevím, jestli se mi tělo mstí za to, kolik nezdravých a sladkých věcí jsme s mužem přes víkend snědli, ale přísahám, že už to neudělám, pokud ta strašná střevní chřipka přestane!
Pětkrát za hodinu - čůrám zadkem či co?

Omlouvám se, jsem opravdu nechutná. Za chvíli ze sebe asi dostanu celá střeva.
Chjo!


Tohle bych nepřála ani největšímu nepříteli.


Trošku mi to ujelo přes víkend, ale není všem dnům konec...
Dneškem si dávám půst (snad to pomůže na ten průjem) a až se to ve mě všechno spraví, pojedu si zase 5 jídel denně.

Dnes tu asi budu čachrovat celý den, nahážu sem moje poukládané thinspo z compu