Únor 2011

21. 2. 2011

21. února 2011 v 20:02 | [ *Sarah* ] |  Jídelníček
Podle mě to jako vůbec není špatné! 


Snídaně
(06:00): káva Nescafé 3v1, hubnoucí prášek

Svačina: celé ráno a dopoledne jsem pomlsávala Bake rolls s příchutí pizza, ani jsem je celé nedojedla; (10:45)bulka se zeleninou a kouskem sýra

Oběd (15:00) : Vitana zeleninová polévka s nudlema; 310kcal

Svačina: nic
Večeře (18:00)
: Jablíčko , druhý hubnoucí prášek

Tekutiny: káva k snídani, 1l neperlivého Rajece, 1l vody s citronem thwow.gif image by Salisko  (hej Annabeth, dohoda splněna! ) 
Pohyb:
(5:40) pár sedů lehů (nepočítám je, soustředím se spíše na správnost dýchání), cviky na stehna
(18:15) 50x sedů lehů, sestava pro stehna



Hříchy:
 2 čtverečky hořké čokolády 


A teď si půjdu zdřímnout... Na snídani si asi udělám toasty se sýrem a šunkou, ve škole si dám na sváču polévku ze sáčku (myslím, že mám ve skříňce brokolicouvou). K obědu to vidím na čínské nudle, ale snad se přemohu a udělám si něco moc dobrého zdravého.
Tak dobrou!

Sestava pro stehna

21. února 2011 v 18:37 | [ *Sarah* ] |  Cvičení

Stehna a hýždě patří k nejčastějším partiím, které chtějí ženy zpevnit a vytvarovat. Vzhledem k vyšší hladině estrogenu se totiž ženám právě v těchto partiích ukládá tuk, svou roli hrají genetické předpoklady. Aby se mohly tyto části těla efektivně tvarovat, je třeba přidat kromě cvičení také aerobní aktivitu pro spálení tuku a nezapomínat na zdravý jídelníček.


Cvik první - přední část stehen

1) Postavíme se zpříma, nohy mírně od sebe, ruce pokrčíme a ohneme v loktech.


  2) Ruce napřáhneme vpřed, nohy pokrčíme v kolenou (jako bychom jeli na          lyžích).
  3) Pomalu se vrátíme do výchozí polohy.

 4) Cvik opakujeme po patnácti ve třech sériích.








Mudr.Petrak

20. února 2011 v 23:36 | [ *Sarah* ] |  Thinspiration
- známe ji všichni - českou holku, která s blogy našeho druhu začla; holku, která to dokázala. Mudr.Petrak
pro-ana-sarah.blog.cz
Start: 54kg/165cm- 16let

Začalo to v roce 2004, když se v Terranově nevlezla do kalhot velikosti XS. O anorexii v té době neměla ani ponětí. Držela  drastickou dietu a ta se zvrtla. Poprvé byla hospitalizována po 8 měsících s 38kg. Poprvé uznala, že trpí anorexií - do té doby lidi, kteří ji na to upozornili nenáviděla. Vrátila se po dvanáctic týdnech s 42kg. Doma se začala přejídat, přibrala na 48kg za 3 měsíce. Uvědomila si, že nechce být tlustá, tak si v roce 2005 založila blog http://mudr.petrak.sblog.cz (dnes již neexistuje), který byl jedním s prvních svého druhu. Brzy se stal pro ana blogem, i když si to Petra nechtěla přiznat. Nebyly tam ale anorektické návody, ale plno thinspo obrázku, deník, jídelníky, fotky, diety atd.
Strhla se lavina těchro pro-ana stránek. Jejím původním snem bylo lehce zhubnout a udržet to, ale nezvládla to a během pul - 3/4 roku vážila zase jen 40 kg, později opět skončila v nemocnici.


Top models have/must ...

20. února 2011 v 23:03 | [ *Sarah* ] |  Tipy & Triky

Jen čistě obrazně, pro srovnání a inspiraci:
pro-ana-sarah.blog.cz

Otázky

20. února 2011 v 22:45 | [ *Sarah* ] |  Bla bla bla
pro-ana-sarah.blog.cz

Jinak mě PixelsAnnabeth absolutně inspirovala k zavedení tohoto článku.


Je to proto, že je podle mého názoru důležité, abychom o sobě, jakožto o dívkách se stejnými problémy, věděly alespoň něco.


Takže se ptám:
Zajímá vás něco o mě?


Může to být absolutní ptákovina, i vážná věc, jen se mě prosím neptejte na osobní údaje, jistě chápete, proč bych vám neodpověděla. 

 Těším se!
[ *Sarah* ]



_____________________________________________________________________

1) 
Alexis | Web
co ta priviedlo k chudnutiu?

odp: Nespokojenost se sebou samou. 


20. 2. 2011

20. února 2011 v 22:37 | [ *Sarah* ] |  Jídelníček
pro-ana-sarah.blog.cz
Nóó, dneska to bylo takové jako vždycky.. Na oběd vepřové řízky, takže je mi zle . . .



Abych byla upřímná, jsem úplně ráda, že našemu kraji končí prázdniny... Doma jenom žeru a žeru...

PixelsAnnabeth jsme se rozhodly, že celý následující týden budeme obě poctivě dodržovat jezení našich přírodních hubnoucích pilulek a bumbat denně víc jak 2l vody.

Kromě toho jsem se rozhodla, že si zítra vemu přesné množství peněz, aby mi nezbylo na svačinky a sladkosti a raději si koupím žvýkačky a cigarety, které mi pomáhají nemyslet na hlad.

Myslím, že to bude oukej týden.
Zítra si vstanu dřív, abych si mohla zacvičit a uvařit 2l zeleného čaje do školy (učitelky se asi pose*ou, jak budu třikrát za hodinu chodit na záchod).


Jinak mrkněte na nová thinspo, co jsem přidala, jsou to naprosto dokonalé fotky/části těla/slečny.

Dieta, která opravdu funguje III.

20. února 2011 v 22:29 | [ *Sarah* ] |  Diety

Intervalová dieta - tělo si ani nevšimne, že hubne

O co jde? 
Vyhlášenými tlouštíky jsou Američané a právě odtud přichází intervalová dieta. V té se střídají různě dlouhé odtučňovací fáze s fázemi, kdy se jíst může. Tento princip se i podle odborníků poměrně dobře dodržuje - jednou za čas se totiž můžete pořádně najíst, aniž byste dietní systém porušily a došlo tak k dalšímu jojo efektu.


Princip hubnutí
Intervalová dieta má tři odtučňovací fáze, tří, pěti a desetidenní, během kterých by váš energetický příjem neměl přesahovat 1200 kcal denně. Mezi nimi je vždy pět dní pauza, takže tělo si ani nestačí všimnout, že mu něco neposkytujete, a nebude tak trpět návaly hladu a spínat nouzový režim známý od hladovějících diet. Jakmile tělu něco chybí, má tendence přeměnit každou možnou kalorii na tukový polštářek.

Tři fáze diety
První fáze - tři dny:
Je potřeba přijímat hlavně bioaktivní látky, ty najdete třeba v zelené a červené zelenině (salát, řepa) a v ovoci s vysokým obsahem draslíku (banány, ananas).
Druhá fáze - pět dní:
Konzumuje se hlavně zelenina, ovoce, tofu a rýže. Důležitý je i pitný režim, doporučuje se pít syrovátku, která je bohatá na minerály. V této fázi se zrychluje látková přeměna.
Třetí fáze - deset dní: V tomto období je nejdůležitější odbourat tuky a přijímat co nejvíce vitaminu C ze zeleniny a ovoce (černý rybíz, maliny a angrešt, červená paprika).
Během cca dvou měsíců, kdy budete fáze opakovat, by se měla váha stabilizovat, a když dietu nebudete porušovat (ani zde není vhodné dávat si v pětidenních přestávkách bůček), tak by výsledná váha měla zůstat.


Pozor! I zde jsou rizika. Tato dieta patří stejně jako většina ostatních k těm deficitním, tedy těm, které denní příjem energie minimalizují na 1200 kcal (5000 kJ) denně. Podle odborníků to je nejnižší možná hranice. Takže se nesnažte jíst ještě méně, nebo to s vaším zdravím nedopadne dobře.

Tip: Pozitivem této diety je, že vás donutí zamyslet se nad tím, co vlastně jíte, a to může být jedině dobře.
Pokud to s hubnutím myslíte vážně, zajděte za odborníkem, který vám sestaví dietní program na míru. "Určitě je ale při jakékoliv dietě důležité dodržovat pitný režim, tedy vypít aspoň 2 litry nejlépe neslazených tekutin denně," upozorňuje diabetoložka Magdalena Kuzníková. "Já osobně doporučuji vody neperlivé nebo jen jemně perlivé, aby se trávicí trakt ještě zbytečně nezatěžoval bublinkami," dodává.



Dieta, která opravdu funguje II.

20. února 2011 v 22:24 | [ *Sarah* ] |  Diety

2) Breussova dieta - místo jídla pijte zeleninové šťávy



O co jde? 
Původně vznikla pro nemocné rakovinou, dnes se ale používá i jako detoxikační nebo odtučňovací dieta.

Princip hubnutí
Originální Breussova metoda trvá 42 dní, během nichž se tělo absolutně očistí. Dnes už se používá spíš jen jako pročištění na jeden až dva dny v týdnu, protože dvaačtyřicetidenní půst je přeci jen moc. Jídlo je během dietního dne nahrazeno zeleninovými šťávami a bylinkovými čaji. V praxi to znamená, že když nebudete nic jíst, budete mít jen velmi málo energie. Proto se v těchto dnech doporučuje příliš nesportovat, aby nedošlo ke kolapsu organismu.
Neznamená to ale, že si lehnete na gauč a nebudete nic dělat! To byste se totiž nejspíš zbláznily touhou po jídle. Je potřeba i nadále zachovat normální denní režim. Při jakémkoliv hubnutí je potřeba pít dostatek tekutin a přijímat minerály a vlákninu, což je u této diety vlastně jejím základem. Pokud kouříte a cigaret se nehodláte vzdát, na tuhle dietu rovnou zapomeňte, není pak účinná.


Pozor!
Vzhledem k tomu, že se nejí vůbec nic, nejspíš budete trpět návaly nepřekonatelného hladu, a to může být značně deprimující. Dalším rizikem je ospalost, únava a celkově špatná nálada. Je důležité, abyste si takto lehký den ordinovala opravdu jen jeden, maximálně dva v týdnu.

Tip:
Pokud si nedovedete představit celý den opravdu vůbec nic nesníst nebo máte malé děti či aktivní zaměstnání, přidejte zeleninové šťávy do svého jídelníčku třeba místo jednoho velkého jídla. Hned vám bude lépe!

Dieta, která opravdu funguje I.

20. února 2011 v 22:21 | [ *Sarah* ] |  Diety
1) Dělená strava - patří k nejoblíbenějším

O co jde?
Potraviny se dělí do tří skupin:
 1) sacharidové (obiloviny, některé druhy ovoce a zeleniny)
 2) bílkovinné (maso a masné výrobky)
 3) neutrální potraviny (tuky a mléčné výrobky)


Princip hubnutí
Zatímco při trávení bílkovinných potravin je potřeba kyselého prostředí, při trávení sacharidových potravin je tomu naopak. Proto by se měly konzumovat odděleně. Jinak se netráví optimálně. Neutrální potraviny můžete jíst samotné nebo je libovolně kombinovat s bílkovinnými i sacharidovými. Ideální střídání bílkovin a sacharidů je po dnech a na serverech věnovaných dělené stravě najdete řadu receptů, jak správně vařit.


Pozor!
Pokud budete hledat recepty v různých knihách o dělené stravě, spočítejte si, kolik je v nich energie (kalorické tabulky). Tyto recepty bývají na energii, bohužel, nepřirozeně skoupé. Zároveň si dejte pozor a jednotlivé potraviny opravdu vybírejte podle jejich energie. Špatné pochopení principů dělené stravy totiž může způsobit naopak přibrání na váze - je lepší sníst více nízkoenergetického jídla než jen kousek prorostlé slaniny!


Hollywoodská dieta

20. února 2011 v 22:12 | [ *Sarah* ] |  Diety
Všichni jsme o ní alespoň jednou v životě slyšeli. Pojďme si o ní tedy něco říct a stanovit ji.


- "hollywood diet" je intenzívní dieta, trvající pouhé tři dny. Je velmi populární mezi modelkami, ale také mezi politiky a známými osobnostmi, které potřebují ve velmi krátké době zhubnout. 

- díky ní zhubnete až 3 kila během 3 dní a zároveň pročistí tělo.

- je založena na tom, že po celé tři dny jíte pouze ovoce v přesně daném množství a pořadí - vybrané ovoce totiž obsahuje velké množství enzymů, které podporují látkovou výměnu a trávení; kromě enzymů obsahuje toto ovoce také poměrně hodně dalších vitaminů a minerálů, které látkovou výměnu ještě zlepšují